آدرس ایمیل آگهی دهندگان سایت دیوار

فروش پکیج و بانک بروز ایمیل آگهی دهندگان وبسایت دیوار

آدرس ایمیل آگهی دهندگان سایت دیوار

فروش پکیج و بانک بروز ایمیل آگهی دهندگان وبسایت دیوار

هموطنان گرامی و شرکت داران محترم برای دیده شدن هر چه بهتر خدمات خود و ارسال انبوه تبلیغات ایمیلی شما نیاز مبرم به یک بانک و پکیج کامل و سالم از ایمیل های شهر خود یا کشوری دارید که ما این بانک ایمیل بروز رو برای شما آماده کردیم ( بانک ایمیل سایت دیوار کاملا ردیف شده و غیرتکراری همچنین ورفای و ولید شده از لحاظ ایمیل های جعلی و غیر واقعی )

بایگانی
آخرین مطالب

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

ایمیل چیست

ایمیل  یا پست الکترونیکی چیست؟

سالیان طول و درازی هست که ایمیل یا پست الکترونیکی یکی از پرکاربردترین ابزار ارتباطی تبدیل شده و استفاده آسان ارسال ایمیل با ارسال نامه از طریق پستی غیرقابل مقایسه است . از نظر لغتی ایمیل ،  Email  ، ترکیب یافته از دو واژه E که اول کلمه Electronic )الکترونیک)  و mail به معنای پست است : یعنی پست الکترونیک

شاید تاریخچه اولین ایمیل فرستاده شده در اینترنت به سال 1971 برگردد. وقتی که فردی به نام «روی تاملینسون» (Roy Tomlinson) روشی برای فرستادن پیام از طریق اینترنت و تنها یک کامپیوتر پیدا کرد. او با استفاده از @ نام گیرنده ایمیل را مشخص می‌کرد.

 

به زبان ساده :

در حقیقت فضایی در اینترنت (مشابه صندوق پستی شما در اداره پست یا در ورودی خانه) می باشد که کلید آن فقط در دست شما است .در صورتی که آدرس آن را به دیگران اعلام کنید ، آن ها می توانند با استفاده از Email خود به شما نامه و یا فایلی را بر اساس استانداردهای مشخصی بفرستند. البته واضح است که ایمیل تفاوت هایی نیز با صندوق پستی شما دارد.

مثلا :

از همه جا می توانید به آن دسترسی پیدا کنید ، برای این که نامه یا فایلی بفرستید باید خودتان هم ایمیل داشته باشید و  در قیاس با پست معمولی ، ایمیل تقریبا بلا درنگ به شخص گیرنده می رسد.

آدرس ایمیل شما در واقع شامل دو بخش می باشد که با یک علامت @ از هم جدا می شوند . بخش اول آدرس، نام کاربری شما و بخش دوم سروری است که ایمیل شما بر روی آن قرار گرفته است.

مثلا : amir@Gmail.com می تواند آدرس شخصی به نام amir بر روی سرور Gmail.com باشد.

انواع ایمیل :

ایمیل را می توان به دو طریق ایجاد و استفاده نمود

 

1.     از طریق سایتهایی که ایمیل رایگان می دهند مانند yahoo  و Gmailکه مدیریت این ایمیل ها نیز از طریق خود این سایت ها امکان پذیر است .(اینگونه ایمیل ها مورد بحث در مقاله پیش رو نمی باشند(

2.     ایجاد ایمیل های اختصاصی از سایت های اختصاصی .

 

فروش آدرس ایمیل آگهی دهندگان وب سایت دیوار

آپدیت فروردین 96 بیش از 225 هزار آدرس ایمیل ( ردیف شده،بدون تکراری،وریفای و ولید شده)

قیمت این پکیج 50 هزار تومان ، برای خرید روی دکمه زیر کلیک کنید:




پکیج اسفند ماه 95 بیش از 230 هزار آدرس ایمیل ( ردیف شده،بدون تکراری،وریفای و ولید شده)

قیمت این پکیج هم 50 هزار تومان ، برای خرید رو دکمه زیر کلیک کنید:





قیمت هر دو پکیج ( اسفندماه 95 و فروردین 96 ) با تخفیف استثنایی فقط و فقط

80 هزار تومان

برای سفارش این پکیج رو دکمه زیر کلیک کنید:





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۰۰
امیر ملک حسینی